One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












23-09-2016

24.09 From This Moment On






1

*KLIK*
Shania Twain - From This Moment On
Openen in nieuw venster en klein maken




Jazeker..
Van sommige mensen kun je houden op het eerste gezicht




en soms op het tweede :-)




Nee loop niet weg voor de waarheid




ah toe kom nou terug




nu ja.... ik kom je wel na :-)




ik hou van je,




Het moge duidelijk zijn




met jou ga ik alle bergen op en over




en is me geen berg te hoog




en als we het niet redden,
dan helpen mijn jongens ons




die vinden het niet erg




om draken te verslaan,
die houden daarvan,
zoals ik van jou

xxx








18 opmerkingen:

  1. Klapper... je als ik al niet verliefd was.. dan zou ik het nu wel worden.. wat een mooie woorden.

    Love As Alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Friday I'm in love, maar na dit blog gelezen te hebben ben ik het ook op zaterdag Dien.
    EN zelfs de schaapjes bleven uiteindelijk staan om te luisteren :)
    fijn w-end

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, een heerlijk logje
    met weer prachtige foto's. Ja de liefde
    brengt veel en neemt soms ook veel.
    Balans is dan het beste voor beide kanten.
    Ik wens je een liefdevolle zaterdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaproosje.

    Mooi gebied en prachtig zijn je foto's.
    Leuk de schaapjes en Ace en Damian zijn prachtig.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi Dien
    je hebt je eigen reddende ridders, geen draak die zich niet plooit voor hen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met die twee jongens van je kan je gerust de heide in, geen draak die je lastig zal vallen ;-)
    Geniet van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je weet tekst en foto's goed te combineren, Klaproos. Ze zijn prachtig.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey lieve Dien,
    prachtige woorden met mooie bijpassende foto's.
    Ik hoop meer dat je zelf een 'liefde" weer hebt gevonden.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het schijnt dat je draken ook met Liefde kunt verslaan. Nou, daar heb jij genoeg van (-:
    Ik heb me rot gelachen om je teksten onder de foto's. De billen van die schapen en die stof...Hilarisch.
    En je jongens, altijd je jongens en ze vervelen nooit. Mooi is dat!
    Dikke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen schapen wolken, maar stofwolken. Wat zijn ze mooi en wel een beetje dwars, want ze keren je zo hun rug toe.
    Enne die jongens dat zijn me toch rakkers, geen berg en geen zee te hoog voor ze!
    Da's een hele kunstige tak op de laatste foto, t heeft idd wel iets van een draak.
    Fijne zondag. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's, daar geniet is van.
    Draken kun je wel verslaan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nooit te snel oordelen, maar altijd heroverwegen, dat maakt het leven een stuk aangenamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede morgen Roos, een fijne zondag gewenst.
    Geniet ervan en niet met mate, maar volop.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige serie en geweldige leuke teksten bij die schapen en honden foto's Dien
    wel bijzonder zo'n draak in het bos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt hier weer een mooie fotoserie geplaatst van velerlei uiteenlopende onderwerpen, knap van je en bedankt om dit met ons te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heerlijk logje, met een ode aan de persoon, de libel, je jongens, de schapen en de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥